Monday, August 31, 2009

End of a chapter...

End of a chapter...

Jeg klarer tydeligvis ikke å holde meg i ro en plass i mer en ett års tid. Jeg tror denne leiligheten var mitt ellevte hjem, i løpet av 10 år... Det er endel flytting! Jeg har bodd i nord-norge, midt-norge, østlandet, downunder i Australia, sørkysten av Portugal, og flytter jeg TILBAKE til Australia!
Jeg er vel veldig eventyrlysten og jeg elsker å reise og oppleve! Og det er ikke mye som kan stoppe meg....:)

Denne gangen går turen til Melbourne - har aldri vært der før jeg gleder meg mye!
Jeg skal studere master i multimedia design - det blir gøy!
Adjø Norge....


I obviously can't stay at one place for more than a year or so. I think this flat was my 11th home, in 10 years... That's a lot of moving! I've been living up north in Norway, in the middle of Norway, south east of Norway, down under in Australia, south coast in Portugal and now I'm moving BACK to Australia!
I guess I'm very adventurous and I love to travel and experience! And not much can stop me.... :)

This time I'm going to Melbourne - never been there before so I'm very excited! I will be doing a master degree in multimedia design - really looking forward to it!
Byebye Norway....

No comments:

Post a Comment